Preguntes freqüents

Compra d'entrades

EL MEU COMPTE

  • Per què necessito crear-me un compte d'usuari?

    Necessites un compte d’usuari per poder realitzar les comandes i beneficiar-te de les funcionalitats següents:

    • Accedir a les teves entrades per poder-les imprimir
    • Reimprimir les teves entrades (en cas de pèrdua, oblit...)
    • Fer el seguiment de les teves entrades
    • Editar el teu perfil
    • Actualitzar i modificar les teves dades de contacte


    Les teves dades relatives al pagament [p. ex., el número de targeta de crèdit o de dèbit, la data de caducitat, el codi CVV...], no es queden emmagatzemades al sistema. Hauràs d’especificar-les a cada comanda

  • No puc crear el meu compte

    Revisa que hagis omplert tots els camps obligatoris (senyalitzats amb un *). Si has deixat algun camp sense omplir, o bé alguna informació és incorrecta, apareixerà un missatge d’avís indicant l’error a la part superior de la pàgina o bé abans de passar a la passarel·la de pagament.

    És aconsellable que facilitis el correu electrònic que fas servir normalment i també el teu telèfon mòbil, per si t’hem d’avisar per qualsevol incidència.

  • He oblidat la contrasenya

    Si has oblidat la teva contrasenya, clica l’enllaç “Heu oblidat la vostra contrasenya?” i segueix les instruccions. En breus instants, rebràs una nova contrasenya en el e-mail que has indicat. Sobretot, revisa que l’e-mail amb la contrasenya nova no estigui en el “correu brossa o no desitjat”. Copia i enganxa la contrasenya per evitar confusions amb les minúscules i les majúscules

  • Com puc modificar les meves dades personals?

    Quan estàs connectat al teu compte pots modificar les teves dades personals (p. ex., direcció postal, e-mail, telèfon, contrasenya…) des de l’opció “Zona personal” situat al menú superior de la web. No oblidis desar els canvis

  • Com puc modificar la contrasenya?

    Quan estàs connectat al teu compte, tens la possibilitat de canviar la teva contrasenya al menú “Zona personal” que apareix a la part superior de la web. Un cop a dins, ja veuràs un requadre verd on especifica el teu e-mail i un espai en blanc per posar la nova contrasenya. No oblidis desar els canvis.

  • Les meves dades personals són tractades de forma confidencial i segura?

    L’encriptació és essencial per tal de garantir la seguretat de les transaccions. Nosaltres hem adoptat una encriptació SSL per protegir totes les dades personals i els mitjans de pagament. A totes les pàgines segures que comencen per "https://" ("s" significa “segur”), la informació està encriptada i, per tant, protegida abans de ser enviada a través d’Internet. D’aquesta manera, és impossible cedir aquestes dades de forma no autoritzada durant la seva transmissió.

    El Teatre Auditori es compromet a protegir les teves dades personals i la teva privacitat. D’aquesta manera les dades personals que ens faciliteu rebran un tractament informatitzat i s'incorporaran en un fitxer del qual és responsable Granollers Escena S.L, amb la finalitat de facilitar la gestió administrativa i les relacions de contacte establertes. Granollers Escena S.L  es compromet a tractar les seves dades sota la més estricta reserva i confidencialitat. D’acord amb la Llei orgànica 15/1999 teniu dret a accedir a aquesta informació, rectificar-la, cancel·lar-la, oposar-vos a tractaments i en el seu cas, revocar el vostre consentiment, escrivint a la nostra adreça postal: Torres i Bages, 50 – 08401 Granollers

COMPRA / PAGAMENT

  • Quantes entrades puc comprar per internet?

    Pots comprar un màxim de 10 entrades per operació. Si necessites comprar-ne més, desconnecta't del compte personal i tornar a connectar-te per comprar-ne més. I així, successivament fins que hagis comprat les que necessitis.

  • Quin temps tinc per pagar les entrades?

    Disposes de 20 minuts per a finalitzar el procés de pagament a la passarel·la bancària. Si excediu aquest temps la compra no es durà a terme correctament. Tingueu disponible la vostra targeta bancària per agilitzar el procés.

  • Com es paga amb la “targeta regal”?

    Un cop has seleccionat l’opció “Targeta regal” com a mètode de pagament, has d’introduir els números que consten a la “Targeta regal”. Si el saldo és superior a l’import de la compra, guarda la targeta per a la pròxima compra. Si el saldo és inferior a l’import de la compra, torna a seleccionar l’opció de pagament targeta de crèdit/ dèbit (TPV TAG) per pagar la resta de l’import.

  • Com puc saber el saldo de la “targeta regal”?

    Accedeix a la teva “Zona personal” situada al menú superior de la web i un cop dins, veuràs un requadre verd a la part esquerra de la web on has d’introduir el número de la “Targeta regal” per veure el saldo.

  • El meu pagament amb targeta de crèdit / dèbit (TPV TAG) ha estat denegat. Què puc fer?

    Contacta amb la teva companyia de targeta de crèdit i/o dèbit, o amb l’entitat bancària que la va emetre, o bé torna-ho a provar amb una altra targeta. L’auto identificació i la validació del pagament és responsabilitat de les institucions de crèdit. El teu pagament pot haver estat denegat per haver excedit el teu límit de crèdit o per tenir la targeta bloquejada.

  • Què he de fer si no he arribat al final de la compra per problemes amb la targeta de crèdit / dèbit (TPV TAG)?

    Has de tornar a iniciar el procés de compra. Primer de tot, desconnecta't del teu compte. Espera uns 10-20 minuts perquè les localitats que havies seleccionat es desbloquegin per tornar-les a comprar. Torna a accedir al teu compte personal amb el teu e-mail i la contrasenya. Comprova que la teva cistella està buida, i si no elimina les localitats que havies seleccionat tot clicant la icona de la "paperera". Inicia la compra de nou, ja sigui des de la pestanya d’esdeveniments o espais.

  • Punts de venda oficials

    Les entrades dels equipaments d’Escena grAn només es poden comprar a la pàgina oficial. Les entrades que compreu per un altre canal solen ser fraudulentes i augmenten el preu original. Si compreu entrades en una altra pàgina no assegurem l’entrada a l’espectacle, ja que ens hem trobat amb casos de duplicitat d’entrades.

  • Els nens de 2 anys paguen entrada?

    Els nens MENORS de 2 anys no paguen entrada perquè seuen a la falda dels pares però cal treure l’entrada gratuïta, exceptuant els espectacles familiars destinats als infants com els de la Roda d’Espectacles Infantils. A partir dels 2 anys els nens han de pagar entrada per tenir un seient propi i/o entrada. Per tant, no està permès que seguin a la falda dels pares, per evitar causar molèsties de visibilitat als altres usuaris, per protocol i seguretat.

DISTRIBUCIÓ / ENTREGA

  • Com accedir a les meves entrades?

    Un cop finalitzada la compra, rebràs un missatge de confirmació al teu e-mail. Des del mateix e-mail tens l’opció de descarregar les entrades en pdf, així com visualitzar-les en format òptim per a portar-les al vostre telèfon mòbil (codi QR). També hi pots accedir a través del teu compte personal de la web, al menú “Zona personal”.

  • On em puc baixar i imprimir l’entrada?

    Quan rebis l’e-mail de confirmació, tens l’opció de descarregar les entrades en pdf, així com visualitzar-les en format òptim per a portar-les al vostre telèfon mòbil (Codi QR). També hi pots accedir a través del teu compte personal de la web, al menú “Zona personal”.

  • No em puc imprimir l’entrada correctament. Què faig?

    Les entrades mal impreses o incompletes no seran acceptades per accedir a  la sala. Si tens problemes per imprimir la teva entrada, assegura’t que la impressora està configurada correctament. Algunes impressores no suporten correctament els fitxers PDF.

    Si el problema persisteix, comprova el funcionament de la teva impressora amb qualsevol altre document i/o amb l’ajut del manual de la impressora. També pots intentar imprimir l’entrada des d’un altre ordinador o en una altra impressora.

  • Què passa si finalment no puc imprimir l’entrada?

    Si no tens cap possibilitat d’imprimir l‘entrada, vés a qualsevol equipament d'Escena grAn, en horari habitual o a partir d’una hora i mitja abans de la funció, amb el teu document acreditatiu i el comprovant de compra indicat a l’e-mail de confirmació. Si no l’has rebut, és possible que el pagament no s’hagi pogut realitzar correctament; verifica a la teva “Zona personal” que el procés s’ha completat correctament. També ens pots trucar al telèfon 93 840 51 21 en horari d'oficines (de dilluns a divendres de 9 a 15 h), de taquilles (dijous de 10.30 a 13 h i de 17 a 19.30 h i divendres de 17 a 19:30 h) o a partir d’una hora i mitja abans de la funció, per verificar la compra.

  • Puc doblegar, arrugar o tallar l’entrada?

    Pots doblegar l’entrada per ficar-te-la a la butxaca o cartera. Però procura no fer malbé el codi de barres. Et recomanem que no l’arruguis ni la tallis: aquestes operacions poden afectar el control electrònic de l’entrada. Protegeix-la sempre de la humitat i no l’exposis directament a la llum del sol.

  • Puc imprimir l’entrada diverses vegades?

    Sí, pots reimprimir l’entrada. És útil si l’has danyat o perdut. No obstant, cada entrada té un codi de barres únic que la protegeix. El codi de barres es verificarà al control d’accés al teatre mitjançant un lector. Cada entrada s’acceptarà una sola vegada. Per tant, conserva només una única còpia de la teva entrada i destrueix les altres per evitar confusions o usos fraudulents.

COMPROVANT DE COMPRA

  • Com puc supervisar i seguir la meva compra?

    Quan estàs connectat en el teu compte, tens la possibilitat d’accedir a la teva compra i supervisar-ne l’estat des del menú “Zona personal” que apareix a la part superior de la pantalla.

  • Com puc modificar o anul·lar la meva compra?

    Una vegada adquirida l’entrada no serà retornat l'import, excepte per cancel•lació de l’esdeveniment. En aquest cas l’organització es compromet a la devolució de l’import d’aquesta entrada.

    Es permet canviar l’entrada quan un espectacle es representi en més d'una funció.

    Es permet canviar l’entrada per un val regal del mateix import una setmana abans de l’espectacle per causes justificades.

    Tant la gestió de devolució com el canvi de localitat només es podrà efectuar a través de les oficines centrals d’escena grAn. Serà necessari que es sol·liciti a través del correu electrònic: info@escenagran.cat

  • Si no rebo l’e-mail de confirmació, què puc fer?

    Pot ser que l’adreça d’e-mail especificada al teu compte d’usuari sigui falsa o que el filtre antispam hagi bloquejat l’e-mail de confirmació. Pots connectar-te al teu compte personal per comprovar que la compra s’ha emmagatzemat correctament al menú “Zona personal”. Comprova també les teves dades personals i l’e-mail que has especificat.

EQUIPAMENTS

  • CAN PALOTS

    Quin és l’aforament?
    Depenent de l’espectacle, però l’aforament aproximat és de 314 localitats.

    Disposa d’espai de cadira de rodes?
    Sí, tenen tres localitats per la cadira de rodes des d’on s’accedeix sense cap impediment.

  • LLEVANT TEATRE

    Quin és l’aforament?
    Depenent de l’espectacle, però l’aforament aproximat és de 120 localitats.

    Disposa d’espai cadira de rodes?
    Sí, tenim dues localitats per la cadira de rodes des d’on s’accedeix a peu pla sense cap impediment. 

    Disposeu de cadira de rodes?
    No, però si és sota petició enviant un correu a info@escenagran.cat podem deixar preparada fins a tres cadires de rodes si es requereix.

  • CINEMA EDISON

    On es poden comprar les entrades?
    Les entrades del equipament es poden comprar a la seva web https://cinemaedison.cat/ o en el mateix Cinema Edison, ubicat al carrer Joan Camps, número 1, de Granollers. No es podran comprar entrades del Cinema Edison a les taquilles del Teatre Auditori de Granollers. 

    Quan es poden comprar les entrades: 
    L’horari de les taquilles del Cinema Edison és:

    • Divendres de 18 h a 21.30 h
    • Dissabte de 17 h a 20.30 h
    • Diumenge i dilluns de 18 h a 19 h
    • Una hora i mitja abans de que comenci la sessió 
  • NAUB1

    El bar està obert durant els concerts? 
    Sí, sempre està obert durant el concert 

    Tenen guarda-roba? 
    Sí, cada peça té un cost de 1 €. 

    Amb el preu de l’entrada entra alguna consumició? 
    No, el cost de l’entrada és només per accedir a la Sala de concerts. En cas que es vulgui consumir s’haurà de pagar a part en el mateix bar. 

    Es poden comprar entrades a les taquilles el mateix dia del concert? 
    Les taquilles sempre s’obren una hora abans del inici del concert. En cas que quedin entrades disponibles es podran comprar entrades. Mai es reserven entrades a taquilla per venta d’última hora 

    Poden anar menors de 16 anys sols?
    Segons la normativa vigent, els MENORS DE 16 ANYS han d'anar acompanyats del/la tutor/a legal per poder accedir a la sala.El/la tutor/a legal haurà de firmar aquest document abans d'entrar. Si l'acompanyant NO és el/la tutor/a legal haurà de portar firmat aquest full de delegació de responsabilitat signat pel tutor/a legal del/la menor.

    El tutor/a legal ha de pagar entrada?
    Sí, cal que ambdues persones, el menor de 16 anys i el tutor/a, tinguin cada un la seva entrada per accedir a la sala.

  • TEATRE AUDITORI DE GRANOLLERS

    Quin és l’aforament?
    Depenent de l’espectacle, però l’aforament aproximat és de 696 localitats (Sala Gran), 225 (Sala Petita) i 100 (Sala Oberta).

    Disposa d’espai cadira de rodes?
    Sí, tenim vuit localitats per la cadira de rodes a la Sala Gran i quatre localitats a la Sala Petita des d’on s’accedeix a peu pla sense cap impediment. 

    I mobilitat reduïda?
    Per aquelles persones que puguin fer transferència a butaca o que tinguin mobilitat reduïda sempre disposem de quatre localitats, tant a la Sala Gran com a la Sala Petita.

    Disposeu de cadira de rodes?
    Disposem de tres cadires de rodes per a persones amb mobilitat reduïda.