La nova programació d’hivern ja a la venda!

14.12.2020

Crítica social, música clàssica, òpera, titelles, dansa, circ, humor i molt més a la temporada d’hivern d’Escena grAn

Aquest 2021 a Escena grAn arrenquem amb més ganes que mai i convidem a gaudir d’un 2021 ple d’espectacles culturals, amb propostes pensades per a totes les edats i públics.

Obres d’èxit com El mètode Gronholm, Sopar amb Batalla o Pegados i propostes innovadores com Encara hi ha algú al bosc o Lo nuestro, seran algunes dels espectacles teatrals que s’oferiran durant aquesta nova temporada.

Pel que fa als espectacles musicals, es podran gaudir de molts concerts i estils musicals, però en volem destacar alguns com la presentació del disc de Pau Vallvé o la presentació del nou àlbum de Maria Arnal i Marcel Bagès, dues propostes molt interessants i enriquidores per gaudir de dues veus singulars. L’altra recomanació musical que fem és el FEMAC (Festival de Música Acústica de Canovelles) que enguany celebra la seva VIII edició, amb un concert que tindrà convidats de luxe amb artistes com Anna Andreu, Meritxell Neddermann, Ferran Palau o Acústiquem.

Aquesta temporada també hi haurà moments per gaudir de la dansa amb Jo dona, a Lili Elbe o l’espectacle infantil Desgel; espectacles humorístics amb el monòleg de la divertida i mediàtica influencer Martita de Graná o Elles, un espectacle d’humor en clau femenina en què tres dones reparteixen canya i humor a parts iguals i espectacles familiars amb Cromàtic o Tut-Tururut la princesa!

Artista convidat

Aquesta temporada, l’artista convidat del Teatre Auditori de Granollers és Escarlata Circus, una companyia històrica de circ formada per la Bet Miralta i en Jordi Aspa, dos referents en el món circense que porten més de 30 anys dalt dels escenaris. El dia 22 de gener a les 20h presenten l’espectacle Quan els crancs portin talons, una performance basada en la seva pròpia vida com a parella i el 27 de març podreu gaudir de C.A.M.E.S, una experiència per viure el fet de ser artista. Serà una proposta d’audioguia a càrrec de la mateixa companyia.

 

A partir de dimecres 16 a les 10.30h s’iniciaran els abonaments i, a partir del dijous 17 de gener a les 10.30h, ja es podran comprar les entrades individuals