A partir del 26 de febrer, a les 10.30 h, entrades de Cantània a la venda!

25.02.2026

A partir del dijous 26 de febrer a les 10.30 h fins el 17 de març a les 23.59 h les famílies amb infants que facin la Cantània aquest any ja podran comprar les entrades per Internet i a les taquilles del Teatre Auditori de Granollers mitjançant un codi per a cada entrada, que l’escola posarà a la seva disposició.

A partir del 16 d'abril a les 10.30 h es posaran a la venda de manera lliure les entrades restants.

Els menors de 2 anys no paguen entrada perquè no ocupen seient (van a la falda dels pares), però igualment han de treure entrada a les taquilles o per Internet, seleccionant la tarifa gratuïta de menors de 2 anys.

Consulta el manual de compra d'entrades de Cantània 2026

 

Cantània 2026 | 'L’últim rellotge'

Arriba al Teatre Auditori de Granollers la 24ª edició de la cantata del Vallès, un projecte educatiu conjunt amb l’Associació Cultural de Granollers on més de 4.000 alumnes de primària de la comarca es reuneixen a l'escenari per cantar i emocionar el públic. 

Aquest any gira entorn a una història màgica, La Venedora de rellotges que ens convida a reflexionar sobre el temps. La Venedora arriba al misteriós Poble de Després, un lloc on ningú es preocupa pels minuts. Com pot vendre el seu últim rellotge a l'Enigma, un personatge que té tot el temps del món? 

Mentre la Venedora explica les seves aventures, l'Enigma es va destapant. Aquesta aventura poètica culminarà amb una revelació final sobre el que realment ens fa feliços.