Cançons que acaben en fade out
Amb La Copla de Wisconsin
Preus:
15€
7,5 € #SecretJove
Abonaments:
3-4 espectacles: 12€
5-7 espectacles: 11,25€
+8 espectacles: 10,50€
Fitxa artística:
Creació i interpretació: Cinta Moreno, Salvador S. Sánchez i Joel Moreno Codinachs
Dramatúrgia: Salvador S. Sánchez
Arranjaments musicals: Joel Moreno
Suport a la direcció: Rocío Manzano
Ajudant de dramatúrgia i direcció: Gonzalo Gómez
Disseny de so: Damià Duran
Disseny d’il·luminació: Belén Fernández
Disseny de vestuari: Cinta Moreno
Confecció de vestuari: Maria Albadalejo
Assessorament d’escenografia: Alberto Merino
Assessorament de moviment: Carmen Muñoz
Maquillatge i perruqueria: Sergio Chacón
Si ens preguntem per la banda sonora de la Transició espanyola, és probable que moltes de nosaltres pensem en la música de la movida madrileña amb els grups més avantguardistes del moment que s'allunyen radicalment de la caspa, el puritanisme i els valors tradicionals vinculats a la música espanyola durant el franquisme.Però què passa amb la música d'altres artistes que també acaparaven les llistes d'èxits d'aquests anys, com la Rocío Jurado, la María Jiménez o la Mari Trini? Aquestes figures de la cançó popular no proposen grans ruptures estètiques i musicals, però moltes de les seves cançons vehiculen missatges proto-feministes que no només van deixar una profunda empremta en el gran públic de l'època, sinó que, ara com ara, continuen sent reivindicades pels feminismes i la lluita LGTBIQ+. Cançons que acaben en fade out intenta respondre a moltes preguntes des de l'escena, convertint una recerca musicològica en una conferència performativa amb mirada feminista, ànima folklòrica i música en directe.
