La truita

Amb Emma Vilarasu i Jordi Boixaderas

diumenge 24 de gener | 18:00 h
Sala Sala Gran
Durada: 120 min

Preus:
32€ Zona A
16€ Zona B
16€ #SecretJove
Espectacle inclòs en el programa Apropa Cultura

Abonaments:
3-4 espectacles: 25,60€
5-7 espectacles: 24€
+8 espectacles: 22,40€

Fitxa artística:
Autoria: Baptiste Amann
Traducció: Carles Batlle
Direcció: Ferran Utzet
Intèrprets: Emma Vilarasau, Jordi Boixaderas, Sara Espígul, Miranda Gas, Júlia Bonjoch, Arnau Puig, Marc Bosch i Tai Fati
Escenografia i disseny de vestuari: Albert Pascual
Llums: Guillem Gelabert
So: Guillem Rodríguez
Disseny audiovisual: Francesc Isern
Ajudant de direcció: Mònica Molins
Ajudant d’escenografia i vestuari: Mercè Lucchetti
Una producció de: Bitò, Grec 2026. Festival de Barcelona i Teatre Poliorama

Demana el teus auriculars i/o bucle magnètic aquí

Compartir

Una parella a punt de jubilar-se es trasllada a un petit poble per començar una nova vida i obrir una fleca ecològica. Per celebrar l’aniversari del pare, reuneixen les seves tres filles i les seves parelles al voltant d’una taula familiar. Però l’arribada de la filla mitjana amb una truita —i la seva decisió de no menjar la vedella preparada per la mare— encén un debat inesperat.

Entre retrets, conviccions i secrets, la trobada es converteix en un retrat agut i ple d’humor sobre la família, les generacions i els valors d’avui. La truita, la comèdia dramàtica de Baptisme Amann, dirigida per Ferran Utzet, és desplega, com un bon àpat, en tres temps —entrant, segon i postres— per parlar d’amor, de convivència i de tot allò que ens uneix i ens separa.

Una comèdia aguda sobre conviccions, família i tot allò que passa quan ens asseiem a taula